![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vissa resebyråer har ju resor till Rhodos för singlar o jag vet ju inte om du har bokat med någon av dom för deras resor går i juni månad..
Du måste besöka restuarang Antique för dom har bra service o mycket vänlig personal o dom är lika vänliga till alla gäster som om man kommer ensam eller med barn eller stort sällskap..Killarna där har ett stort o varmt hjärta o dom är två stycken som kan kanonbra svenska o båda heter Michalis den ena äger stället o den andra är gift med en svenska...Priserna ligger bra till o stora portioner får man oxå...O det är nylagad mat o inte som på flera ställen dom tar upp djupfryst mat o värmer... Jag älskar Rhodos o du måste gå i Gamla Stan finns många underbara affärer..O där kan du oxå göra stora klipp i skinn typ väskor o portföljer...Jag köpte en röd skinnportfölj för 775 kr som skulle ha kostat 4000 kr här hemma o den är gjord i Italien....Har fått så mycket beröm för min porfölj när jag har den med mig ute.. Önskar dig en trevlig resa till Rhodos åker själv ner den 21 augusti... ![]() ![]() |
|
|