![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har riktigt längtat efter denna debatt. Jag har ju några gånger slängt ut en fråga just angående fina stränder. Men de trådarna har inte riktigt tagit fart och spridit ut sig både hit och dit - för det är just då när man blir ivrig och kommer på en detalj här och en annan där som man bara av farten delar med sig viktig information. Så låt debatten bölja fram och tillbaka
![]() Nu har jag fått veta både om Lefkas, Naxos och Skiathos. Denna tråd kommer jag att titta på senare. Jag tyckte inte att Amopistranden var överbefolkad när vi var där två veckor i juli sommaren 2006. Värre har jag sett på andra stränder! Det var alldeles lagom, så var inte rädd för att åka dit. Och det tar bara 10 minuter med buss från Pigadia. Det är en fn sandsatrand, för den som gillar sand. Vi låg där en dag, sedan blev det Lakki och Votsalakia (för snorklarna!), men vi gick förbi där nästan varje dag. Och det fanns plats, det var inte alls vulgärt överbefolkat... Nora - har inte du någon bild från Amopistranden du skulle kunna sätta in här? |
|
|