![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen
Vilket hotell ska ni bo på ? Vi har tittat lite på Sunshine som ser bra ut ! /Daniel |
|
||||
|
||||
![]()
Hej! Sunshine är bra! bodde där förra året i juni! Kan rekommendera det. Andra bra hotell är poseidon beach och drossos. bott på drossos många gånger, då jag känner damen som äger det o min kille jobbar på restaurangen precis nedanför! Vi ska bo på Aktypis den här gången, precis på stranden, enkelt o billigt, va nåt spec erbjudande! Huvudsaken det finns en säng o en dusch!
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen
Drossos verkar också bra, men har ingen pool. Finns det någon pool i närheten som man kan nyttja om man bor på Drossos ? Åker ni från Göteborg den 5:e ? Hoppas att priserna går ned bara, dem brukar ju gå ned lite. Just nu är det inte billigt att åka den 5:e. Ha de Daniel |
|
||||
|
||||
![]()
Hej, nej vi åker från sthlm, bor här! Det ska finnas en pool lite längre upp på gatan som man kan plaska i (tror jag). Vilen/ vilka reser du med?
vi är jag, 32, kille-tjej, 7 o 9, o mamsen 52. Priserna kanske går ner...men men det gäller att ha is i magen. |
|
|||
|
|||
![]()
Hej där
Det är jag och min kompis Christer som åker. vi brukar åka vid denna tiden, det blir 7:e året i rad. Om det blir Zante så blir det tredje året i rad för min del. Vi kommer att ha is i magen in i det sista. Vi ses säkert därnere. /Daniel |
|
||||
|
||||
![]()
kul! jag va där samma vecka förra året också! härligt väder! va också där i augusti o höll på att smälta....men sista vändan i slutet av september va överlägset bäst!! o knappt några turister.. ta leme // maria
|
![]() |
|
|