|  | 
|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Jubileumsfest Citat: 
 Ska vi handlingskraftiga kvinnor i Skåne kanske bestämma åt "08-orna"  att det BLIR 1 dec??    Lissi- mfl | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Jubileumsfest 

Hoppsan, hade missat nedanstående. Citat: 
     // Helén | 
| 

| |||
| 
 | |||

Är inte rädd för dem..Jag är nämligrn född och uppvuxen där  ...Söderbönor är inte rädda av sig.... Lissi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Eftersom det är första advent den helgen är det ju EXTRA mysigt att åka till Stockholm och gå på julskyltning i Gamla stan mm, eller hur? Carina - som i och för sig inte längtar till jul ännu | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
  ). | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Jubileumsfest  Första decmber blir det !!!  Anar den som får "göra grovjobbet".  kluvna hälsningar!!!! Mus´ Musa. | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Ser fram emot denna jubileumsfest   Tur att vi får tillbaka på skatten, undertecknad och sambon   Ivi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Svårt att bidra med förberedelser när man bor långt bort, men dyker det upp något, så säg till, så fixas det på distans. Abonnera en restaurang, vi verkar ju bli rätt så många? // Helén | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Finns det någon grekisk restaurang som räcker till? Måste det inte bli festlokal och catering? | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
  Jag har dålig koll på hur många det brukar vara på Kalimeraträffarna i Stockholm. // Helén | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Inte vet jag, men alla grekrestauranger i Sverige jag har varit på (alla få   ) har varit små. Och om "alla" kommer från hela landet, så är väl 25 personer från södra Sverige, 25 från västkusten, 25 från Stockholm och 30 från resten av landet rimligt att räkna med? Minst   | 
| 

| |||
| 
 | |||

JA vi blir nog många....Var vi inte ett hundratal på första festen i Sthlm 2001?? Jag får väl skämmas att jag inte minns hur många vi var i Malmö 2002 fast det var jag som tog emot anmälningarna  ..men vi var MÅNGA.Zanet och Marianne har nog bättre minne än jag.. Håller med Elisabet att det nog måste bli lokal och catering. Lissi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Ha! Bättre minne  - det tror jag inte, men nog var vi väl en 30-40 stycken  . Eller vad säger Zanet som säkert minns bäst!   Och första festen i Stockholm, ja där var vi väl mellan 75 och 100, eller?   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Minnet är kort men jag tror att vi var 40 - 45 st på Malmöfesten    //Zanét   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
   Det jeg husker b e s t , er hvor trivelig den festen var    Kari | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Den festen glömmer man inte i första taget    Utifrån genomläsning av samtliga inlägg här förefaller det som den 1 dec är spikad och klar. Dristar mig därför till att redigera ämnesrubriken genom att även sätta dit datumet då jag tror det blir lättare för samtliga här   Har inte de grekiska föreningarna i Stockholm rätt så stora lokaler? Misstänker att där även finns ordentliga kök. Det är kanske inte helt omöjligt att någon förening kan ta på sig att fixa maten - de är ju vana vid stora fester med mycket folk. //Zanét   | 
| 

| |||
| 
 | |||

Det är nog för den var så välorganiserad         Citat: 
 Lissi | 
| 

| |||
| 
 | |||