![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Om man åker till Grekland fyra gånger under ett år måste väl det bli att göra en "dubbel Inkfish"?
![]() ![]() ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror på idén att åka fler ggr per år. Det måste ju vara kanon att komma hem och boka nästa resa på en gång. Själv måste jag nog vänta tills i vinter när nya katalogerna kommer och hoppas på att ha råd med en sommarresa. Skulle verkligen vilja åka i höst, men tror det blir svårt. Håller på och strular med jobb, har ett vikariat tills i mars, och har inte helt lätt att få ledigt!
De senaste nätterna har ett nytt symptom dykt upp; drömmar om Grekland! Jag drömmer att jag är i Grekland varenda natt! Det är iofs angenäma drömmar, så jag klagar inte. Har också blivit besatt av Travel channel som numera står på mest hela dagarna. Igår var det ett mkt intressant program från Lesbos, om hur man framställer ouzo! Jag fick då uppleva lite Grekland igen.... Frågan är hur det ska gå att börja jobba på måndag..... /Ulrika |
|
||||
|
||||
![]()
Det är nog precis vad du behöver
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Haha, nja kanske! Är inte så sugen, men det kanske blir bra att tänka på något annat! Jobbar på sjukhus, så det blir nog lite andra symptom och diagnoser...
/Ulrika |
![]() |
|
|