![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Vädret på Rhodos är stabilt långt in i oktober. Vi avslutar alltid våra Greklandsresor på hösten med minst 2 veckor på Rhodos och de sista 5 åren har vi åkt hem omkring den 18 - 20 oktober och haft ett otroligt fint väder. Varma sköna soliga dagar och vattnet underbart. Någon kortare regnskur har förekommit men oftast nattetid och det har bara gjort luften frisk. Så Rhodos är väderstabilt långt in på hösten. Jag tror att sista hemresan med apollo går omkring den 7 november.
Margaretha |
|
|||
|
|||
![]()
Tog en sista minuten till Kos för flera år sen 5-13 oktober,underbart väder,en del restauranger och butiker började stänga eller hade stängt.Åkte med Apollo då och när vi lämnade vårt hotell skulle inga fler gäster anlända.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Ulrika |
|
|||
|
|||
![]()
Vi åkte charter till Kreta första veckan i November 2003 och då var vi sista gänget där. Bra väder med fyra soldagar en med lite regn och så blåste det lite också. Det var ganska kalla kvällar men dagarna var helt underbara. Billigt var det också, både resan och maten så jag rekomenderar också verkligen en resa på höstkanten.
//Ingela |
|
|||
|
|||
![]()
Hej,
jag var på min namnsdag på Kreta (6/12), den firas ganka mycket då. Jag passade på att bada samtidigt och det var 17C. Helt ok Nico |
![]() |
|
|