![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag behöver ta mig till Mykonos någon gång i v 27 eller v 28 och jag har så svårt att hitta billiga flygbiljetter. Är det för sent att hitta sådana? Det enda jag kan få ta på är via Sterling ca 3700 kr t/r och jag behöver billigare biljetter än så. Finns det? Jag läser så ofta om andra som hittat till riktiga fyndpriser, men jag förstår inte hur ni hittar dem.
![]() Och så undrar jag om tidtabellerna för färjorna finns någonstans på nätet eller om det finns någon vänlig själ här som vet hur färjorna till Mykonos (från Pireus?) går och ungefär vad det kan tänkas kosta. Tusen tack på förhand! Senast redigerad av Lola den 2008-06-09 klockan 08:27. |
|
||||
|
||||
![]()
Det enda bolag som flyger direkt är Sterling, så där finns inget alternativ.
![]() Reser du med mellanlandning så kan du i detta nu finna biljetter som är ca 1000 kr billigare. Använd annonsen som Super saver travel har uppe i hörnet på denna sidan och pröva dig fram, den sidan är mycket lättanvänd. Tidtabell för färjor finns på gtp.gr Lycka Till! // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Direkt flyger även SAS bla onsdag, lördag och söndag, Apollo, Viking Airlines, Airtours. Fast billigare än det du hittat? kanske!
Camilla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
// Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Oj, jag hoppade över det viktigaste i frågan...
![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för era svar, men det bidde Ios istället! Åker till Manganari i början på juli
![]() Har just kommit hem från Karpathos och det blåste på rätt saftigt ett par dagar, och nu ska jag till en ännu blåsigare ö ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|