![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
När jag var i Grekland för ca två veckor sedan så spelades en grekisk poplåt överallt där de sjöng något i stil med "chiki ckikita"... en grekisk bartender pratade om att den hette nåt i stil med "Golata" men jag kan inte hitta den nånstans! ![]() Är det nån som vet vad jag pratar om ![]() //Helena |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tillägg: Här finns mer info om "min" låt, även om det kanske inte var den. ![]() Ruby Senast redigerad av Ruby den 2005-08-14 klockan 21:23. |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Det måste helt enkelt vara Sarbel och låten Sokolata. Den spelas flitigt i Grekland just nu. Hälsningar Stefan ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det måste vara Chiculata med Giorgos Xanthiotis. Den fastnade vi med för...
![]() ![]() http://www.greekcity.com/music/music...2F%20CHOCOLATE //Camilla. |
|
|||
|
|||
![]()
Tackar verkligen alla som försökt hjälpa till med olika svar, rätt låt som vi sökte var
![]() Denna låt (Sarmpel - Sokolata) (rekomenderas) som ligger på toplistan i grekland just nu och som har nästan samma låtnamn förvirrade oss i letandet. Stort Tack! |
|
|||
|
|||
![]()
Tackar verkligen alla som försökt hjälpa till med olika svar, rätt låt som vi sökte var (Xanthiotis Giorgos - Chiculata), det var inte lätt att hitta den när vi försökte leta själva.
Denna låt (Sarmpel - Sokolata) (rekomenderas) som ligger på toplistan i grekland just nu och som har nästan samma låtnamn förvirrade oss i letandet. Stort Tack! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Kommer troligen få dessa 2 CD:ar på fredag... så nyfiken på o få höra hela, kan knappt vänta ![]() ![]() //Camilla. |
![]() |
|
|