![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej alla därute!
Söker med ljus och lykta efter information om Lavrion. Kanske någon som läser detta varit där? Den info jag hittat var väldigt torftig och inte så positiv heller. Finns det någonting som är bra där? |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack Inge för mycket snabbt svar? Har tittat på Google men det finns inte så mycket att läsa där tyckte jag. Visste inte att det fanns två Lavrion. Jag menar hamnstaden Lavrion. Kanske jag får vända mig till någon grekisk turistbyrå. Jag har läst att platsen skulle vara så trist. Är den det?
|
|
||||
|
||||
![]()
Kan det vara något???
Arne Senast redigerad av Zanét den 2005-11-05 klockan 22:10. Anledning: Otillåtna länkar |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Arne! Jag ska genast gå in där och titta. Förresten är jag imponerad av att ha fått två svar redan. Jag har just blivit medlem så det här var ju trevligt
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här är några länkar, om de inte räknas som reklam och tas bort vill säga...
http://www.infomarine.gr/greece/lavrion/ Håll till godo! Göran Senast redigerad av Zanét den 2005-11-05 klockan 22:17. Anledning: Otillåten länk |
|
||||
|
||||
![]()
Oops!
Läste inte igenom alla inlägg. ![]() ![]() Göran. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack Göran! Nu har jag en del att börja med. Roligt med så "många fåglar på grenen".
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Carina - också Kalmarbo |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Carina! Tack för hälsningar hemifrån. Plötsligt blev världen liten. Har tyvärr inte varit hemma i Kalmar på ett halvår för jag bor i Kroatien just nu. Kanske flyttar jag till Grekland nästa år. Kalimera betyder väl go´morron förresten...men nu är det dags att släcka lampan.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej! Tack för ditt svar! Om allt går efter planerna så kommer jag+1 att söka någonstans att bo i Lavrion (Lavrio?) eller i närheten. Hamnstaden verkar inte så mysig precis när jag sett bilderna via nätet. Det kanske finns någon trevligare liten by på cykelavstånd? Jag kommer nog att behöva ställa fler frågor framöver när pusselbitarna börjar falla på plats. Soliga hälsningar från Kroatien/Airie
|
|
||||
|
||||
![]()
Lavrio är lite.... botten. Jag föredrar Nea Makri, Porto Rafti, Rafina istället.
dimitris Aten |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=dimitris]Lavrio är lite.... botten. Jag föredrar Nea Makri, Porto Rafti, Rafina istället.
dimitris Aten[/QUOTE Jag håller HELT med dig! Heja Nea Makri ![]() ![]() Camilla |
![]() |
|
|