![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Här kommer några bilder från min senaste resa till Tinos. Hoppas att några av er gillar dem
![]() ![]() Min favoritstrand som jag nästan ägde själv många dagar. ![]() Sämre kan man ha det! ![]() Lunch på favoritstranden. ![]() Bjudfika med utsikt. Jag beställde fika på ett hotellcafé men fick inte betala! Mamma till ägaren hade bakat kakan. ![]() Jag blev inbjuden till denne man när jag gick förbi och fick en hjärtevarm gåva. ] ![]() Dessa moln såg jag en tidig morgon. Härliga! Jag älskar molnformationer. ![]() Fler och fler moln blev det under dagen men inget regn. ![]() Nikoletas trädgård från "min" balkong. ![]() Nere i trädgården, där man träffar SÅ trevliga människor från många delar av världen. ![]() Hus till salu här innanför...Ska jag slå till?? ![]() Sliten Tinosdörr. Visst är den vacker? ![]() Hållplats i livet. Både i bokform och IRL. ![]() Kaktusfikon, en delikatess! ![]() Här köper jag soltorkade tomater. ![]() Hur många bouganvillea har man inte fotograferat genom åren och ändå tycker man att de är så fina! ![]() Kväll i hamnen. ![]() Liten men naggande god som strandsällskap. ![]() Nätbakelse. ![]() Stelios- en ny bekantskap och en mycket trevlig man med mycket kunskap om Tinos. ![]() Visst är den häftig! Särskilt när man är från Kalmar. Denna maskin är tillverkad bara några hundratal meter från där jag bor och finns i samma kvarter där jag bor på Tinos. ![]() Dags att lämna Tinos för denna gång! ![]() Sista måltiden i Artemisia någon mil från Rafina. Väldigt mycket mat för väldigt lite pengar! Behöver jag säga att jag längtar tillbaks...IGEN! Lissi |
|
|