![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej.
Jag har en liten (korkad ![]() Irene |
|
||||
|
||||
![]()
Ta med dem ombord på planet de får plats i uppe i hyllan.
Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Du tar med dem på planet. Jag gick visserligen på kryckor när jag flög med mina, men det var inget jag öht. ens tänkte på, hur de skulle med
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
'Vi' pleier å ta krykkene med inn på flyet. Så hjelper gjerne en av personalet ombord med å få krykkene plassert i bagasjeluken over setene. Dette har i årevis vært uproblematisk, både innen og utenfor Europa
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det var just med tanke på att kryckor kan användas som vapen (om säkerhetskontrollen får för sig det) som jag frågar. Tack för alla svar...
Irene |
|
|||
|
|||
![]()
Ja det där med security ja! Om man får ha kryckor med på planet så undrar jag varför jag inte fick ta med en handflatestor platt , alldeles underbar sten i hjärtform som jag hittade vid klippan på Paphos på Cypern. Av misstag hade jag glömt den i min lilla axelremsväska och inte packat ner den i det incheckade bagaget. I säkerhetskontrollen sa de att jag kunde använda den som tillhygge på planet
![]() ![]() Därmed inte sagt att DU ska använda dina kryckor så!!! Missförstå mig inte så det blir fel. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja Ni när det gäller security så kan man nog bli lite fundersam i bland tex när jag skulle flyga hem från Nottingham och hade köpt en leksaks pilbåge...den var jag tvungen att checka in som special baggage...
Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Jadu Lissi, tråkigt med den där stenen. Nä, har inte tänkt att använda dom som tillhygge. Bara som ett stöd i livet :-)
Irene |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Så ja, det kan användas som tillhygge! ![]() ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()