![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mina senaste bilder har lösts så himla snabbt att jag provar med en som jag tror är svår.
Var är vi, och vad gör jag? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Du är på Tinos och du åker luftmoppe (händerna håller i styret och ena foten på pedalen).
|
|
||||
|
||||
![]()
Du är på Kreta och upptäcker att det är något du inte vill trampa på i gräset.
/ Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tror du ägnar dig åt fågelskådning och försöker härma någon underlig fågel för att locka fram den
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Du dansar zorba på Kreta
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Min första tanke var också Tinos på andra sidan Exoumbourgo...Fast jag känner inte riktigt igen mig ändå så jag säger Andros! ...Håller med Thira om moppeåkning...Du önskar att Du haft den med för det är långt kvar att gå
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ingen aning om var, men kanske du står på nån form av gräns och hoppar fram och tillbaka över den..?
|
|
||||
|
||||
![]()
Inga rätt vare sig på var jag är eller vad jag gör, men om era förslag på vad jag gör var jättebra.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kanske på Naxos
Kanske har du redan trampat på/ i något ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Du är på Amorgos och ägnar dig åt Tai Chi
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tycker också det är likt Amorgos och jag tror du hoppar twist.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej,
Du kan vara på Lefkas? Sen har du fått ett sms från Svenska spel om att du fick en 11:a på stryktipset du lämnade in innan du reste ![]() //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Karate Kid tränar på Karpathos
![]() Hasse |
|
||||
|
||||
![]()
Nej och nej.
Citat:
Citat:
Nej och nej. Du har lite rätt där faktiskt. ![]() Nej och RÄTT Ö! ![]() Jag är på Naxos vi en av dammarna norr om Chora. Man skulle kunna säga att jag dansar, men det är mer som ett glädjeskuttande. Men varför då? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Du är glad för att ni hittade tillbaka till mopederna och att ingen hade snott dem under tiden ni var borta. 😄
Eller du har sett en mycket ovanlig fågel! 😄 |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tänkte också på det där med fågel, men nu när Pyttan redan har gissat på det så tror jag att ni har plockat oliver hela dagen och är på väg hem i ett olivrus.
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Det har något med kläderna att göra. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det har äntligen blivit fint väder så du slipper regnställ mm!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Du är så glad över att du har så bekväma strechiga byxor?
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Rätt! ![]() Men varför? ![]() |
![]() |
|
|