![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Idag är det sol men en del vind här i Livadia. På stranden där vi nu befinner oss är det näst intill folktomt. Några tavernor är öppna, andra öppnar efter påskfirandet som börjar denna vecka.
Kvällarna är fortfarande lite kyliga och kräver tröja eller jacka. Har man sen glömt jackorna kvar på Rhodos - i hotellgarderoben - ![]() ![]() Janne! Maria på Omonia frågar efter dig varje gång vi träffas. Vill att du/ni ska komma till dit. Jag lovade framföra hälsningen. Välkomna till Paradiset! Är det någon som är på väg till Tilos denna vecka, kanske bor en natt på hotell Savoy. Var snäll och hör av er ... Hälsningar Sjöborren! Senast redigerad av sjöborren den 2016-04-27 klockan 09:01. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Så de har redan öppnat! Vad spelar då lite kyla och brist på varma kläder för roll. ![]() ![]() Hälsa till alla på Omonia från mig och Camilla. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
...och hälsa Nisse och Ann-Kristin!!!
![]() ![]() Lissi - med packat bagage redan nu inför starten fredag morgon |
|
||||
|
||||
![]()
Kul att höra att ni är på plats och att Omonia är öppet. Är våra andra två favoritställen, Nautilos och Armenon, också öppna?
Hoppas att mera sol och värme kommer till er och att "uppvärmningsbränslet" räcker tills dess. Här hemma har vi haft snöblandat regn och riktigt ruskväder idag. Ha det gott och hälsa till Ankki! Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Omonia öppnar först på måndag. Men två bort stod utställda och vi lyckades få en pratstund med Maria samt en ouzo.
Nautilos öppnar efter påsk, Armenon öppnar idag tror jag ... Så i kväll blir det Stamna som värmer gott och är en favoriträtt. Och i morgon håller vi tummarna att våra jackor kommer med båten. Och jag ska hälsa Anki från er. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|