![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]()
Vi hade bokat flyg för att resa till Grekland i maj-juni. Vi bokade redan i höstas via Travellink. Flygbolagen som Travellink anlitade för vår resa var Lufthansa, Aegan och Swiss Air.
Flyget blev ju naturligtvis inställt och det fick vi meddelande om i god tid. Sedan gick tiden och i juni fick vi nytt mail om att vi skulle få antingen pengarna tillbaka eller en voucher, det kunde bara ta lite tid eftersom flygbolagen hade många ärende nu. Vi valde voucher. Så gick det ett antal veckor igen och vi fick nytt mail om att nu hade vi fått s.k. flexibla biljetter som vi skulle kunna använda och boka ny resa på valfri tid och till valfritt resmål. Förutsatt att vi bokade genom Travellink. Nu har vi försökt att boka ny resa men den kod som vi har fått fungerar inte och det finns ingen möjlighet att nå företaget på telefon eller mail. Känner oss blåsta på pengarna, ca 7500 kr. ![]() Är det någon mer här på Kalimera som har samma erfarenhet ? Ulla |
|
|