Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2025-05-24, 23:13
Kajjas avatar
Kajja Kajja är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2015
Standard Om ni hade..

...2 önskningar om nåt ni hade velat kunna utöva, vad skulle det vara?
Nu menar jag inte ha röntkenblick, läsa tankar, flyga etc. Nä nåt annat som man skulle kunna vara riktigt duktig på.
Jag skulle vilja vara ett proffs på piano! Titta på min största idol Elton John. Han bara lägger händerna på tangentbordet och det blir himmelsk musik! Det ser så lätt ut.
Sen skulle jag vilja ha styrkan att ställa mig upp inför en stor skara och hålla tal. Bara stå där helt avslappnad och vara övertygande och intressant och prata om...ja vadå..."Därför ska man inte jobba när man är pensionär" kanske
Nån mer som har några önskningar? Eller är det bara jag
/ Kajja
Svara med citat
Gammal 2025-05-25, 14:48
Fältjäntan Fältjäntan är uppkopplad nu

Reg.datum: sep 2015
Standard Sv: Om ni hade..

Jag har en önskan om att kunna mer grekiska. Det började så bra med kvällskurs med en grek i Västervik. Kanske nån har sett Takis resor med pensionärer till Halkidi. Det var han det.
Har så många gånger tänkt att jag måste ta tag i det igen men latheten kommer i vägen. På vår utflykt igår träffade vi ett grekiskt par. Några enkla meningar kunde vi utbyta men sen var det stopp.
Kerstin
Svara med citat
Gammal 2025-05-28, 23:18
Kajjas avatar
Kajja Kajja är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2015

Vad kul Fältjäntan att vi var två stycken som avslöjade våra innersta önskningar
I vilket fall så genererade det till ett inlägg och det är nåt jag saknar från många. Skulle vara så kul om ni "gamlingar" i forumet hittade hit igen!
/ Kajja

Senast redigerad av Kajja den 2025-05-28 klockan 23:26.
Svara med citat
Gammal idag, 04:42
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

Kajja, det är svårt att väcka gamlingarna. Det har man ju märkt. Tyvärr har många försvunnit till olika Facebook forum. Många kan jag känna igen från Kalimeras Forum på Facebook och det är ju bra att de finns där i alla fall. Det är så mycket enklare på Fb, för många har ju bara sin mobiltelefon.

Men innersta önskningar? Själv skulle jag vara nöjd om jag ens skulle kunna NÅGOT bra, men nä. .

/ Anne
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:12.