Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2006-06-14, 21:07
Evokee Evokee är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2006
Inlägg: 4
Standard Vunnit resa po Rhodos

Ar po Rhodos och har vunit nogon mycket suspekt resa med nogot som kallas fourcantravellimited.com Kanns som ett klassiskt scam. Nogot som rokat ut for samma sak eller vet mer om detta? Stallet vi vann det po var not stalle dar dem forsokte lura po turister resor med kontant betalning...
Svara med citat
  #2  
Gammal 2006-06-14, 21:23
Zanéts avatar
Zanét Zanét är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2005
Ort: Öland/Nea Apollonia
Inlägg: 2 103
Standard Sv: Vunnit resa po Rhodos

Hej,

Verkar vara s k timeshare du råkat ut för Lägger länken från förra höstens forum-diskussion om timeshare samt en till polisens sajt

http://www.kalimera.nu/forums/showth...ight=timeshare

http://www.polisen.se/inter/nodeid=2...ticleid=138331

//Zanét
Svara med citat
  #3  
Gammal 2006-06-14, 22:00
Athanasia Athanasia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Bandhagen
Inlägg: 2 732
Standard Sv: Vunnit resa po Rhodos

Vi var och kollade på en sån anläggning,efter vinst på skraplott,vann ju högsta vinsten,det tror jag alla gör,vi satt 2 timmar och lyssnade,gick på rundvandring,ungarna badade i poolen.Tjejen som försökte sälja till oss såg rätt lång ut i ansiktet när vi sa att:Nej det här är inget för oss.Vi fick 3 t-shirts och vår högsta vinst...resan..Den innebar att vi skulle sätta in ca.800 kr till nån bank i England.
Svara med citat
  #4  
Gammal 2006-06-21, 09:29
IngelaEs avatar
IngelaE IngelaE är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 89
Standard Sv: Vunnit resa po Rhodos

Citat:
Ursprungligen postat av ATHANASIA
Vi var och kollade på en sån anläggning,efter vinst på skraplott,vann ju högsta vinsten,det tror jag alla gör,vi satt 2 timmar och lyssnade,gick på rundvandring,ungarna badade i poolen.Tjejen som försökte sälja till oss såg rätt lång ut i ansiktet när vi sa att:Nej det här är inget för oss.Vi fick 3 t-shirts och vår högsta vinst...resan..Den innebar att vi skulle sätta in ca.800 kr till nån bank i England.
Hade även jag tänkt att åka med för att kolla, är bra på att säga nej....ingen lurar mig inte...
men tyvärr så verkar dom bara fråga äldre par eller familjer...inte ensamma kvinnor som jag, dom åkte förbi mig hela tiden
tänk om jag vill ha då??......
vilka fördomar dom har dom dom säljer...
Jag kan ju va rik som ett troll
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT