![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Är just nu på gång att boka en enkelresa Aten - Bryssel - Bromma i början på november -07. Hittade en prisvärd flight med SN Bryssels airlines. Har aldrig hört talas om detta bolag tidigare. Någon som vet....
"Just nu kliar det i fingrarna" Hej då från Sus. |
|
||||
|
||||
![]()
Jodå!!! Vi har till hösten bokat vår hemresa via Brussels Airlines. Ett mycket seriöst bolag som har Bryssel som hemdestination och finner sina huvudsakliga kunder i det lämmeltåg av EU-parlamentariker och tjänstemän som regelbundet far till och från Bryssel.
Det kunna dock ibland vara lite knepigt att finna sig sin resa enär det ofta blir till att boka exv Athens- Bryssel enkel samt så Bryssel- Stockholm/Bromma med ny enkelbiljett. Men prisvärt är det. Arne och Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Ännu ett fungerande resealternativ - det låter jättebra! Jag gick in på www.letaflyg.se och kunde boka hela resan direkt med 2 tim. stop i Bryssel. Klappat och klart!
//Sus |
|
||||
|
||||
![]()
Yepp!!! Men, betänk att ni icke kunna bunkra på Taxfree i Athen innan hemresan. Eftersom det är ett stopp med planbyte i Bryssel så medgives icke några påsar med taxfreevätskor transit huru väl plomberade påsarna är äro!! Men på Bryssels flygplats går det bra att bunkra efter security-control!!!
Arne och Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
En något krångligare variant är ju att försöka få den där extra ryggsäcken, man från början lagt i sitt handbagage, incheckad efter det att man handlat ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
"Tax freen i Bryssel är inte så mycket att hänga i julgranen! Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=Sushimni;75955]Är just nu på gång att boka en enkelresa Aten - Bryssel - Bromma i början på november -07. Hittade en prisvärd flight med SN Bryssels airlines. Har aldrig hört talas om detta bolag tidigare.
Jag flygar oftast med SN för mina resor till Bryssel samarbetar med Malmö Aviation! Camilla |
![]() |
|
|