Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Amorgos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2007-04-19, 18:52
Charleston Charleston är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2006
Standard Pension The Big Blue

Nu är flygresan till Santorini i september (ut 9:e, hem 23:e) bokad (stort tack Janne & Inkfish för info tidigare!). Därifrån ska vi (två pers) ta oss så snabbt som möjligt till Katapola för en debutvistelse på Amorgos.
Hur vi gör med boendet vete tusan. Visserligen blir det säkert billigare att boka på plats, men samtidigt kan det ju vara skönt att ha allt klart och slippa släpa runt på packning för att leta rum (alternativt att en av oss går runt själv och letar, förstås), speciellt om man kommer sent på kvällen/natten.
Hursomhelst, jag har börjat skicka ut lite mejl till möjliga inkvarteringar i Katapola, och även försökt lusläsa igenom tidigare inlägg här på forumet. Det verkar råda delade meningar om t.ex. Eleni, som ju oxå verkar vara förhållandevis "dyrt" om man förbokar.
Däremot verkar ju ett ställe stom The Big Blue enbart ha fått positiva omdömen. Jag har i alla fall inte kunnat hitta något direkt negativt. Dessutom verkar det ju klart billigt, åtminstone i jämförelse med Eleni. 25 euro natten är ett första bud jag har fått (borde väl kunna få ner det till 20 efter lite förhandling/prutning, speciellt om man stannar där 10-12 nätter).
Nu undrar jag: finns det ingen som har något negativt att säja om stället? Eller finns det helt enkelt bara positiva saker att säja? (utsikt, standard, placering, etc.).
Vore överhuvudtaget kul att få lite recensioner av stället ifråga, såväl ros som ris.
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:14.