![]() |
|
||||
|
||||
![]()
med mitt nye VISA kort
![]() Bildet av meg er det samme gamle...., men på forsiden har jeg nå et g r e s k motiv ![]() Når man helst vil bruke a l l e pengene sine til reiser og opphold i Hellas, må det da passe godt med gresk bilde på Visakortet ![]() I min bank er det et nytt tilbud at man kan sende inn egne digitale bilder til bankkort. Har det vært mulig lenge i Sverige? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi har inte kort på oss själva heller, Visa kortet brukas tillsammans med legitimation eller PIN-kod Jag hade naturligtvis valt ett Greklandsmotiv om jag haft möjlighet, vad härligt det låter! // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Va, har ni legitimationen på själva kortet? Det har jag aldrig sett
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Finns i de nordiska länderna o kanske flera andra med,det vet jag däremot inget om.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag tror att det varit så rätt så länge i Norge, undrar varför inte vi har det? Det är ju perfekt, förutom att jag då inte lika lätt kan använda min mans kort ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
På Kredittkortene mine ( Mastercard og Diners) er det underskrift, men ikke bilde. Beklager at jeg var litt unøyaktig og skrev Visakort ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag försöker förgäves komma på en skojig nackdel med att ha kombinerat bankkort och legitimation för att göra en kul Norgevits - men jag kommer inte på nåt
![]() Tvärtom kommer jag bara på fördelar. Är det vi svenskar som förtjänar Norgehistorierna numera ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=inkfish;91575]Jag försöker förgäves komma på en skojig nackdel med att ha kombinerat bankkort och legitimation för att göra en kul Norgevits - men jag kommer inte på nåt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Inte leg på kort men kort på kort man man få nu: http://www.swedbank.se/sst/inf/out/i...146851,00.html
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Sedär ja, någon med inflytande på Swedbank som brukar läsa inläggen på Kalimera ![]() För egen del är det bara att hoppas på att det även finns någon på Bohusbanken, del av Danske Bank som läser här. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Men åh vad fint! Då kan man ju ha nån fin bläckfiskbild som man själv har tagit. Jag måste byta bank
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Handelsbanken har den möjligheten också. Funderar på ett greklandsmotiv.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
|
|