![]() |
|
|||||
|
|||||
![]() Citat:
Jag tror inte åldringsvården är bättre i Grekland, snarare tvärtom, men jag tror att det finns någon form av åldringsvård...har jag fel? Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Jag vet gamla där jag jobbade som var livrädda för att kritisera personalen så de gjorde liksom tvärtom..hyllade dem! Men var och en är säkert lycklig med sin tro på äldrevården! Jag är livrädd, därför att jag vet! Det värsta är inte vårdpersonalen även om det finns rötägg där med, utan LÄKAREN!! Det är han som drogar ner o tablettförgiftar din älskade anhörig, medan du själv tror att hennes/hans försämring är helt normal/naturlig, men du har kanske ingen aning om hur han/hon mår när du inte är där? Javisst finns det allehanda aktiviteter, och vem skulle vilja klaga på det? Ta bort skygglapparna! Det handlar inte om det som ÄR bra, det handlar om det du förmodligen inte sett...ännu! Nerdrogningen och tablettförgiftningen! Ni har ju själva läst berättelsen i länken som finns i tråden, eller tror ni att det är fantasier och sagor...eller att det bara hänt en eller ett fåtal personer????? Waking up is hard to do! Yanna |
|
|