![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Hele April var jo, såvidt jeg vet, veldig fin... Selvsagt ønsker vi stabilt tørt vær, helst sol igjen for egen del og! - men vi hadde jo sol og fint vær første uken, så n å ønsker vi det fine været tilbake mer for Lissi, enn for oss selv! - og det kommer ![]() - men først fra fredag tror jeg... MANI er nok det vakreste jeg vet i Hellas, men det tar seg jo aller best ut i klart og fint vær ![]() Vi hadde det så trivelig sammen med Lissi ![]() Det var vårt tredje møte i Hellas, har også møttes 2005/6 Nyttår i Athen, 2010 på Tinos ![]() Det var en glede å kunne hente Lissi i Kalamata, syntes hun hadde hatt nok trøbbel og ekstra utgifter..., dessuten gjorde vi det i egen interesse og! Vi hadde booket en ekstra dag hos Stella kun for å møte Lissi! Og, Stella og maten er et kapittel for seg,.. vi følger en " diett" hjemme, dvs spiser alltid godt, men unngår diverse, sukker bl a.... Siden vi ikke er allerigske for noe, gjorde vi det eneste "rette" og " kapitulerte" ![]() - så gjett on vi har hatt det bra ![]() Snart er det din tur, Janne ( h å p e r jeg) Familien GLEDER SEG veldig til dere kommer ![]() |
|
|