Citat:
Ursprungligen postat av Hasse
I min kritik i tiggeri-tråden så får jag svar från admin och min omedelbara känsla är att KRITIK, det är ingenting som man ska ge varken moderatorer eller för den delen, admin själv.
|
Du fick ett tydligt svar på vad som gäller, det var ingenting ovänligt i det svaret. Hur det kan ge dig känslan att man inte ska kritisera moderatorer eller admin är obegripligt, Hasse.
Citat:
Jag upplevde att vad jag kritiserade bara slogs bort
|
Citat:
Jag blev helt enkelt väldigt besviken på det bemötande jag fick.
|
Man undrar vad du hade väntat dig...?? Att alla skulle applådera för att du påstår att inkfish orsakar en medlems utträde när hon skriver om tiggare och medlemmen tolkar det som att hon dömer medlemmen för en livssituation som inkfish inte vet något om???
Citat:
Jag har tagit mig tid att läsa en del inlägg om och om igen för att få ett sammanhang.
|
Du har du säkert förstått nu att det inte finns något sammanhang mellan inkfishs inlägg och den tolkning av det som en medlem gjorde och därmed orsakade sitt eget utträde ur forumet.
Citat:
moderatorerna har ett större ansvar att vara tydliga med att skriva här än oss andra.
|
Möjligen när de skriver som moderatorer, men när de skriver som vanliga medlemmar håller jag inte med dig. Då har vi alla samma ansvar för det vi skriver.
MEN; få här i forumet är ju så tydliga i sina inlägg som inkfish är, så även om det inte är nödvändigt att hon är ett föredöme så är hon ju i praktiken det.