![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jodå, det har jag gjort också. Om du läst mitt inlägg ordentligt kanske du såg att jag har faktiskt varit både på Mykonos 1997, Kreta 2001, Rhodos 2005 och Karpathos 2006 (hade ett uppehåll mellan 1994 och 1997). Dagsutflykter till andra öar har det också blivit, bl.a. Leros och Kos. Och visst är det vackra öar! Jag har alls inget emot att åka till andra öar men det slutar alltid med att jag längtar till Kalymnos! Jag tycker inte att det är fel att åka till samma ö en/två eller tre gånger per år. Om jag får/har möjligheten att tillbringa sammanlagt två veckor i "min sommarstuga" per år så är det mig väl förunnat. Jag skulle tro att det är fler än jag som återkommer till sin/sina öar varje år och kanske känner på samma sätt som jag gör. Vad vet jag? Själv har jag inte behov av att åka runt till olika öar, jag är nöjd med mitt val, det är mitt sätt att uppleva en tillvaro som är "bara min egen" och som ger mig balans i livet. Alla måste få uppleva "sitt Grekland", det som funkar bäst för en själv. Ha de gott, Enigma ![]() hälsar Eva |
|
|