![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Fyra vuxna och fyra barn Tor Köpenhamn- Athen,och totalt 8000 Kr, det framstår som ett märkligt bra pris! Billigare kan ni knappast erhålla.
Det skulle innebära 4 x 1500 för de vuxna och 4 x 500 för barnen tor. Jag skulle boka på direkten! Arne |
|
|||
|
|||
![]()
Oj, ja det lät ju för billigt, jag menar om man hittar en resa runt 8000 per familj 2 vuxna o 2 barn för det är ju där det ligger minst om man vill flyga direkt. Lite snabb på tangenterna. Man kan väl hitta ner mot 7000 två vuxna o två barn men då måste du ju göra byten vilket jag tycker verkar krångligt, för det är det väl?
|
|
|||
|
|||
![]()
Kolla på bokasmart. Inga problem att hitta direktflyg t/r Köpenhamn-Atén för dryga 6000 (2vuxna+2barn).
/Thomas |
|
|||
|
|||
![]()
VA, hur gör man då, jag ska kolla där då. Fast vi har ju iofs särskilda datum vi vill åka...kanske där problemet sitter
|
|
|||
|
|||
![]()
Om man söker på bokasmart finns det ingen typ prismatris så du kan jämföra, måste du göra om sökningen för varje datumändring?
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja, tyvärr måste du söka på nytt för varje datumändring. Det brukar i alla fall jag göra. Fast det kan det ju kanske vara värt...
(mitt prisexempel ovan gällde utresa 16/5 och hemresa 30/5) /Thomas |
|
|||
|
|||
![]()
prøv å gå inn på whichbudget.com. Der finner du hvem som flyr billig.
|
![]() |
|
|