![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här på underbara Tilos har vi - i nio dagar- strålande sol. Men svala kvällar. Stranden i Livadia ligger öde, likaså Nautilos, Armenon och Dream som ännu inte vaknat ur sin vintersömn. Idag, den 4:e maj är det väldigt få turister här. Vi hoppas på Diagoras när hon kommer i kväll.
Hälsningar Sjöborren! Som inte är van att skrivapå mobilen. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt att höra! Fortsätt njut av stillheten. Hoppas att Tilos inte får för många tapp pga att Tilos Star inte går längre.
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Fortsätt njut av den lilla pärla till ö!
// KR |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för hälsningen Sjöborren. Jag och Birgit önskar er båda en fortsatt fin vistelse på kära Tilos. Hoppas att hon vaknar ur vintersömnen innan ni lämnar.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Birgitta!
Härligt med en Tiloshäslning! Jag åker ner 24/5, vi verkar inte kunna få till en träff på Tilos, åker alltid om varandra. Hittar inga uppgifter på att det går någon båt på söndagar men hoppas att Ving och Apollo hittar någon lösning för detta. Du kan väl skriva om du hör något. Mys på och har det så bra. kram Elisabeth |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Sunny ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Eftersom jag instämmer med det ovan, är jag övertygad om att du njuter ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej kära vänner! Vi njuter med alla sinnen - nyss av den sötaste apelsin
![]() Och många vill inte tillbringa tre dagar på Rhodos, särskilt inte om man bara har en veckas semester. Idag har jag njutit av en vandring - såg en biätare ![]() Tusan så svårt det är att skriva på mobilen... |
|
|||
|
|||
![]()
Du vänjer Dig vid mobilen!
![]() Vilken temperatur har vattnet? Allt låter härligt, utom då att det är färre som kommer....men snart kommer hela trogna Kalimeragänget! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med dig! Det är för smått pill! Gör som jag och ta med paddan. Den är mycket smidigare. Särskilt med riktigt tangentbord.
Men .... stort tack för att du skriver ändå, trots att det är pilligt. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Låter härligt men synd om hotellen.
Vi kommer till Tilos den 11 juni och stannar i sjutton nätter. Ska bli sååå härligt ![]() Lena i ett nu regnigt och mullrande Göteborg |
|
||||
|
||||
![]()
Synd att det är färre bokningar. Gäller det hela sommaren, eller bara nu? Är Omonia öppet?
Kul att ni fick se biätare, de verkar gilla Tilos för det ser vi alltid där. Fantastiskt vacker fågel. ![]() Du skriver ju hur bra som helst på mobilen. ![]() Njut vidare av paradiset! |
|
||||
|
||||
![]()
Lissi! Idag var det 20 grader i vattnet.
Masse! Nästa gång ska paddan med. Janne! Om bokningarna vet jag inget. Omonia öppnade redan den 27 april. Är bönhörd! ![]() ![]() Vågar inte skriva mer ... har redan skrivit om texten tre gånger. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Idag då jag handlade hos Marina, fick jag tillsammans med kvittot uppmaningen att i morgon gå på fotbollsmatch. " Alla måste komma! Vinner Tiloslaget bli det grillfest på torget med öl och vin fortsätter hon. "Ni kan åka med mig, jag har en minibuss ...
Så i morgon (sista kvällen på Tilos) hoppas jag att fotbollslaget klivit upp en division. Då kan jag lova att det blir ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag håller tummarna fastän jag aldrig ens har varit på Tilos.
![]() ![]() Tack för dina trevliga rapporter! / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mycket förståndigt! Mobiltelefoner ska man ringa med o messa med, inget annat.
Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
T.o.m jag, som vanligtvis tycker det är roligare att titta på målarfärg som torkar än på fotboll (såvida inte Sverige spelar VM förstås) ska hålla tummarna trots att jag aldrig varit på Tilos. |
|
||||
|
||||
![]()
Då blir jag ganska så avundsjuk, och ännu mer nu när Armenon öppnat. Får du tillfälle får du gärna hälsa från oss.
Jag håller också tummarna för att det går bra i matchen! ![]() |
![]() |
|
|