Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2015-09-19, 12:12
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Mikke te Karpathos....

Lordag 19 sept.
Forsta natten pa Mertonas blev lite si o seau...dels var jag pa Pelagos till ca tolv, sen innan det bidde sova,var klockan kanske ett....Alla fonster oppna, och jag vaknade vid fyratiden av roster utanfor....Sen naer dom forsvann, horde jag roster fran rummet bredvid, haha...Sa mitt sovande fick forhinder, och naer jag aentligen kom ner till kafeet mittemot Mimis affaer, sa var
Elias inte daer. Men han kommer nog, taenkte jag och satte mej med Mimis och fikade... Sen hade jag lovat Marja-Liisa att laga hennes skor, for sulorna hade borjat lossna, sa jag stack upp till jaernaffaeren snett emot stadshuset. Daer var sonen i affaeren, och han skulle upp till Elias med nagra grejer, sa jag sa att jag fikar vid hamnpromenaden, sa Elias dok upp med en fin hatt. Vi satt och surrade en stund och han var glad for haelsningarna jag beraettade for honom. Tog nagra kort oxo, dels av honom och en selfie av oss bada.... :-)
Nu pa Zephyros, lugnt vid poolen och vaaarmt, saekert over tretti... Har lanat en hammare av Vasilis pa AutoMotoCenter, och ska limma skorna strax och banka ihop limytorna....Nu strax till Nenas for lite lunch och byte av gitarrstraengar.....
Mikke
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:42.