Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2015-11-06, 19:24
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Hälsning från Tinos

Sunny, bortsett från mig och den tyska turisten som åker I morgon bitti( och hinner med sitt flyg, som han bokade om pga strejken), så kanske det finns en handfull till...vet inte, jag har bara sett och hört greker hela tiden. Denna helg är den sista som Nikoleta möter vid båten. Det gäller alla roomsare tror jag.Fast visst kan det finnas fler I byarna...men som sagt förutom Tomas så har jag bara hört grekiska hela tiden...

Jag skulle precis gå ut och se om jag kunde få I mig något lätt när Nikoleta ropade I trappan .Hon undrade om jag ville komma ner på pikilia och vin...så klart jag ville...Så kom Clery också och vi har haft riktigt fnittrigt och även allvarligt prat vid köksbordet om livet I Grekland och på Tinos och I Sverige.... Jag har upptäckt att en månad eller två här I nov- december som jag tänkt ibland absolut inte skulle vara något för mig. Alldeles för ödsligt. Efter kl 17 är det nästan inga ute... Det är jättespännande att ha fått se hur Chora nästan helt stänger bara på en vecka...Clery sa så klokt: Lisa tänk Dig nu hur det då kan vara på vintern....

Lissi
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:35.