Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2016-02-29, 12:07
Admirala Admirala är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: apr 2005
Standard Sv: Hydra 26/2

I juli, særlig fra midten av juli, og ut august, kommer det mange fullastede båter med dagsturister til Hydra. Men de fleste av dem holder seg stort sett på strandpromenaden, og den kan være svart av folk på den tiden. I de fine bakgatene er det mye fredeligere, og om kvelden har jo strandpromenade-turistene reist igjen
Svara med citat
Gammal 2016-03-01, 15:37
Pyttan Pyttan är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2010

Tack Annki!
Jag minns också middagen på Tilos! God mat och jättetrevligt sällskap!
Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 21:41
Helena Ss avatar
Helena S Helena S är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Vi var där i början av juli och tyckte inte att det var mycket folk.
Citat:
Ursprungligen postat av Admirala Visa inlägg
I juli, særlig fra midten av juli, og ut august, kommer det mange fullastede båter med dagsturister til Hydra. Men de fleste av dem holder seg stort sett på strandpromenaden, og den kan være svart av folk på den tiden. I de fine bakgatene er det mye fredeligere, og om kvelden har jo strandpromenade-turistene reist igjen
Jag är mer än nöjd med dessa svar Tror jag behåller mina fem nätter där i juli. (Även om jag tror att jag kommer att gilla Agistri också?).

Helena S
Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 21:56
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Helena S Visa inlägg
Jag är mer än nöjd med dessa svar Tror jag behåller mina fem nätter där i juli. (Även om jag tror att jag kommer att gilla Agistri också?).

Helena S
Agistri och Hydra är så olika så de ska man inte jämföra. Agistri är verkligen en liten pärla, men när vi var där 14 dagar i juli år 2000 var det OLIDLIGT med mygg....det förstörde lite av glädjen...men ön är jättefin!

Lissi
Svara med citat
Gammal 2016-03-02, 22:24
Helena Ss avatar
Helena S Helena S är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2008

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Agistri och Hydra är så olika så de ska man inte jämföra. Agistri är verkligen en liten pärla, men när vi var där 14 dagar i juli år 2000 var det OLIDLIGT med mygg....det förstörde lite av glädjen...men ön är jättefin!

Lissi
Det är alltid svårt att låta bli att jämföra, men jag tror att jag kommer att gilla båda öarna.

OLIDLIGT låter inte kul, jag hoppas att det inte är ett myggår i år Det kanske går att stå ut i 3 nätter (som hittills är planerat där). Var bodde ni?

Helena S
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:33.