Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2016-05-15, 10:30
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Tillbaka på Peloponnesos igen.

Sitter på flygplatsen och jag gick genom säkerhetskontrollen I väldigt god tid eftersom jag har vårt konstverk från Yanni Souvazoglou med mig I stort extra paket. Det är en stege I brons , en halvmeter hög med tre klättrande figurer" Climbing to success" och efter att ha visat mitt äkthetscertifikat så var det inga problem. Vi har köpt av Yanni tidigare och nu träffade jag honom personligen och han ville ha foto när stegen är på plats på väggen. På FB-sidan och privat till honom.

Marianne, jag håller med Dig! Inte vet man vad som händer I livet och att kunna resa och uppleva är en ynnest som man kan mista bara I ett ögonblick! Aten är den plats där jag aldrig nånsin känner mig en sekund ensam. Det kan jag däremot känna om det bara ösregnar och man är bunden till ett litet rum och inte ens kan sitta på balkongen. Då är det lätt att bli rastlös!

Outi, Maken och jag firade ju vår bröllopsresa I Aten men då bodde vi på Akropolis house rakt över gatan..

Nu hoppas jag att nästa " stötesten" flyter utan mankemang...tåget Kastrup- Kalmar.... En gång på tio brukar det göra det bara

Lissi
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:56.