![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Har vid diverse resor drabbats av sjukdom och vistats på sjukhus i Portugal, Turkiet och Spanien. Känner ingen längtan att få uppleva det i Grekland också, i den mån där finns sjukhus tillgängligt. Eftersom vi båda tillhör riskgrupp är det inte på kartan att resa till Grekland i år och riskera coronasmitta och få testa deras sjukvård. Det gäller oavsett vilka regler och rekommendationer som gäller från diverse myndigheter.
Masse |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin ledsen |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har bokad resa till Kefalonia den 5e september.
Följer alltid prisläget på flyg och charterresor. För några veckor sedan sänkte Airtours resor till bl.a Kefalonia med 2000kr per biljett så då tog jag valet att boka även om det är mitt i allt elände. Tänker om man får resa och om man känner att det är säkert så tror jag resorna blir dubbelt så dyra som vi kommer få betala för just denna resa. Får vi inte resa eller om vi känner att det är osäkert så får vi väl helt enkelt boka om till nästa år, Tycker faktiskt att det är skönt att ha en resa bokad ifall det blir läge att åka! 21 år sedan jag var på Kefalonia! /Mange |
|
||||
|
||||
![]()
Så trist, Karin😢💔
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag flyger Madrid - Aten de 16 juli, någon frågade om pris; ca70€ per pers + väska, enkel biljett med spanska Air Europa.
Sedan är det bokat i tur och ordning; Anafi-Iraklia-Katapola-Plaka. Nu är det bara Aten - Arlanda/Landvetter/Köpenhamn kvar att boka. (den ser betydligt dyrare ut) Om det håller eller inte? Har åtminstone en plan aha. |
|
|||
|
|||
![]()
Envis stockholmare som inte heller gett upp än! Bokade redan i oktober 2019 resa till Paleo, södra Kreta i slutet av augusti och väntar med spänning på utvecklingen. Blev tvungen att avboka resan till Samos i slutet av juni, förstårs, nu går det ju bara inte...... Blir vi tvungna att avboka Paleo också tror jag "hjärtat brister"! Men så många om och men finns ju och även vi tillhör riskgrupperna..
![]() Catlady, som vill iväg och längtar såååååå........ Senast redigerad av Catlady den 2020-05-28 klockan 18:22. |
|
||||
|
||||
![]()
Från början hade vi bokat Naxos bland annat, i fyra veckor med avresa nu på lördag. Blir inget med det..... Hade även bokat två veckor i september men det har vi nu utökat till fyra veckor. Detta bokade vi i oktober/november. Vi avvaktar restriktioner och utveckling men hoppas innerligt att det kommer att fungera.
Lena |
![]() |
|
|