![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vår, grönt gräs, nåja, iaf här på Strömvallen
![]() Det är allsvensk PREMIÄR detta EM-år 2012. Själv tillbringar jag den på måndag kväll på supporterkrogen Allstar i centrala Gävle. Svårast tänbara start. Guldaspirant MFF på bortaplan. Dock är statistiken fin, ingen seger men väl många X på 7 säsonger. Riktig premiär blir det på långfredagen mot Syrianska efter en rejäl uppladdning på supporterkrogen och gemensamt tåg mot Strömvallen. *längtar*. Å ingen match missar man när man är i Grekland heller, tack vare EM-uppehållet. Men hur går det? Vem vinner? Hur går det för ditt lag? Vilka förpassas till bakgården? Mitt tips Elfsborg. (Netwolf, Martinifk å andra; mest för att gå mot strömmen. I hjärtat hoppas jag på farsans blåvitt om inte Gefle lyckas hela vägen ![]() Pelle Olssons mannar gör en kanonsäsong, klubbrekord och 7:e plats. Ut åker Syrianska och Åtvidaberg. Dock ska ÅFF ha stor cred för underbar humor i: http://www.youtube.com/watch?v=MYVzlrMim4A . Giffarna Sundsvall hamnar i norrlänsk skugga och får kvala. God lycka, vilka ni än supportar! / Norrlandsfönster på vid gavel |
|
|