![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Man får ju ofta frågor om vad saker och ting kostar i Grekland och hur mycket pengar man behöver ha med sig...Jag har idag räknat ihop samtliga utgifter från dörr till dörr under 3 veckor. Notan slutar på 25 600 kr för 2 pers i 3 veckor
![]() ![]() Buss, flygbuss, tåg mm mellan hem och flygplatser i Sverige 1350 kr Flygbiljetter t o r Chania : 4.600 kr Mat, dryck mm på flyget 400 kr Boende 21 nätter 4.670 Taxi t o r Chania flygplats- Platanias 800 kr Solstolar i 19 dagar 845 kr Bussbiljetter på Kreta 180 kr Kläder 600 kr Mat o dryck från Supermarket/INKA/Lidl/ Marknad/ saluhall 1250 kr 3 frukostar ute 280 kr Fika, öl, vin,frappe, ouzo utöver lunch och middag 2450 kr 19 Luncher på strandtaverna m öl el vin inkl dricks 3000 kr 20 Middagar på restaurang m vin el öl inkl dricks 4700 kr Övrigt som jag inte har någon aning om var de tagit vägen ![]() Denna gång hyrde vi ingen bil och det drar ju ner kostnaden endel. Utflykt med buss är ju billigare. Sen blev vi bjudna på en heldagsutflykt med Kickie o Kostas... Underbar dag då Spilia, Preveli beach och Marathi hanns med ![]() Vi är lika nöjda som vanligt med denna semester ![]() Nu ska jag tvätta och packa om för om 12 dagar åker jag tillbaka med ett gäng kompisar ![]() ![]() ![]() Malin |
|
|