![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Sedär ja, var ni där o åt? Var ni nöjda med dem? Vi lär hamna där söndag kväll för middag men tidigare för att handla av "mamma". Lovar att hälsa!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi är jättenöjda med både maten, servicen och allt. Och jag var även nöjd med ägarfamiljens turistshop (Angelika) där deras alldeles egna tant jobbade* ,medans föräldrarna i vår familj föredrog Takis som turistshop (vart jag gick för godisköp då dem hade större utbud). Vi åt middag på Periklis varannan dag och Marematto varannan, båda var toppen! Åker ni med Apollo/Novair? * För er som inte förstår skämtet med att ''mamma'' är deras alldeles egna tant, kolla den här tråden och läs mina citat kommer ni att förstå det. http://www.kalimera.se/forums/showthread.php?t=31335 Förlåt om ni inte uppskattar mitt skämt, sådan är min typ av humor iallafall. Ni får väl radera skämtet om ni anser det opassande. ![]() Nu ska jag lägga mig och sova min sista natt på Rhodos, 9.15 imorgon går bussen till flyget. Kommer sakna Rhodos och Lothiarka ![]() Hannes |
|
||||
|
||||
![]()
Men Hasse, du har ju helt rätt, det är ju mamma i butiken. Mamma Angelika i butiken, pappa basar i köket o hasar omkring i sina tofflor. Serveringen sköttes förr av döttrar Ritsa o Joanna. Nu vet jag inte vilka det är för Ritsa gifte sig i våras. Vet inte om hon jobber kvar.
Jag lovar att hälsa! Å ja vi åker med Apollo/novair. Är tvugna eftersom vårt hotell är ett Apollo garantihotell. Det betyder att Apolllo hyr alla rum hela säsongen. Men vi ska titta på alternativt boende i år för nästa år blir vi där lite längre. |
![]() |
|
|